Powered By Blogger

6/06/2014

OH MY MANUSKRIP *MP :)

         Assalamualaikum....  sahabat MP semua. Terima kasih sebab masih sudi menjengah blog MP yang biasa-biasa ni yea. Kesibukan terlalu merantai menyebabkan MP tidak mampu nak up date E- novel. Insyaallah, jika di izinkan allah MP akan memuat naik 3 bab sekali. Insyaallah... Yea, mungkin ceritanya kan basi bila terlalu lama di perap tapi tak pe la. Percubaan untuk E- novel julung kalinya.

         Sahabat, MP sebenarnya sedang menyiapkan sebuah manuskrip yang telah lama terbiar sepi. Ianya sedah separuh cerita dan seharusnya siap awal tahun ini tapi di sebabkan berlaku sedikit insiden manuskrip itu MP padamkan terus. Namun di sebalik ujian yang datang, MP buka sebuah manuskrip baru yang MP beri tajuk "CERITA CINTA DAN LAGU" .

        Sebenarnya manuskrip yang sedang MP tulis ini adalah sebuah kisah nyata dan dari lagu yang nyata. Hakikatnya MP sedikit penat. Bukan penat mengejar dateline... al maklum, MP hanya blogger yang biasa2 dan tak pernah menyiarkan sebuah novel pun tapi sebenarnya penat untuk menulisnya kembali... membuka buku lama dan meneliti di mana permulaannnya.

                                                **** CERITA CINTA DAN LAGU****

      Jika di izinkan allah, pasti manuskrip ini akan siap sepenuhnya akhir tahun ini. Doakan MP yea... Sesungguhnya setiap penulisan MP di DUNIA PENA adalah kehidupan MP dan tujuan MP hanyalah mencari senyuman setiap insan yang membaca penulisan MP. Itulah hadiah terindah untuk MP sebenarnya...

                                                             Sekian, Wassalam.
                                                                   

Tiada ulasan:

PERBEZAAN WARNA BUAH DAN KHASIAT NYA #Part 1 : Buah Naga @ Dragon Fruit

 Assallamualaikum dan jumpa kembali sahabat MP. Yep... MP kembali di tahun 2021 dan bila mana anda membaca "posting" ni bermakna a...