Powered By Blogger

5/10/2015

Bahagia hanya tersebut pada nama



U fell happy when u close your eye, and breathing in your small heart.
The sound just like a one music, so bigger without a voice as regulator.
So young to be a giant smile, so laught in a mirror like a vimpire but reality u nothing.
Please fly in a peace of world calculation, remember in a mind's picture.

Sambutlah cinta tuhan mu melalui sampaian kepada hambanya, kerana sesungguhnya pemberian itu akan kamu rindukan ketika merasa kesepian.

Bahagia itu pilihan dan derita itu satu bahagian , pilihlah dengan tenang nescaya engkau akan faham erti islam.  Kesedihan pula mengajar kita erti kehidupan pelajarilah dengan redha pasti sempurna rasa di jiwa.



aku  bukanlah orang yang hebat tapi aku mahu belajar dari orang-orang yang hebat,
aku adalah orang biasa tapi akumahu menjadi orang yang luar biasa,
dan aku bukanlah orang yang istimewa tapi aku ingin membuat seseorang  menjadi istimewa



Mengajar erti keindahan yang tersembunyi..





Tiada ulasan:

PERBEZAAN WARNA BUAH DAN KHASIAT NYA #Part 1 : Buah Naga @ Dragon Fruit

 Assallamualaikum dan jumpa kembali sahabat MP. Yep... MP kembali di tahun 2021 dan bila mana anda membaca "posting" ni bermakna a...