Powered By Blogger

11/03/2013

STPM itu

Assalamualaikum sahabat MP semua. Semoga sihat selalu dan dirahmati allah s.w.t hendaknya yaa.. Alhamdullilah, sekian lama menanti tarikh akhir untuk perjuangan dalam pelajaran. Kini, tarikhnya kian mendekat dan memberikan seribu debaran buat MP dan semua student yang mengambil STPM setaraf.

Insyaallah, pada hari khamis 7/11/2013 maka terbukalah tirai pementasan sem 3 yang terakhir buat sistem modular tahun pertama. Ikhlas MP nyatakan, rasa gementar dan takut memang mememberatkan ubun-ubun ini namun inilah yang dinamakan suatu perjuangan. Perjuangan dalam menuntut ilmu, insyaallah.

Bicara kali ini tidaklah sepanjang seperti yang sebelumnya, sebelum MP menutup bicara ini. Mohon maaf jika ya andai kata terdapat sebarang bicara dan penulisan yang menyingung perasaan. Doakan MP yea dalam exam, semoga rezeki MP untuk melanjutkan pelajaran ke peringkat yang lebih tinggi tercapai dan peroleh kejayaan sebagaimana yang di impikan. Amin ya rabb.

Sekian, sahabat MP semua. :) Wish me luck

3 ulasan:

wanariahamiza berkata...

Insyaallah. Semoga berjaya. :)

Tanpa Nama berkata...

semoga maju jaya..

Teena Tna berkata...

Wish u best of luck!

PERBEZAAN WARNA BUAH DAN KHASIAT NYA #Part 1 : Buah Naga @ Dragon Fruit

 Assallamualaikum dan jumpa kembali sahabat MP. Yep... MP kembali di tahun 2021 dan bila mana anda membaca "posting" ni bermakna a...