Powered By Blogger

9/04/2013

'Mini Giveaway by Sfaezah'.



Assalamualaikum..... MP follewer 129.
Wah!! nak gi jejalan eik.... nak ikut,,, huhuhu.  Sebelum tu nak ucap terima kasih sangat kat tuan punya penganjur ni. Oh ye nak tau tak kat mana best untuk bercuti, kalau tanya dengan MP mestilah di negeri bawah bayu. Kat sana lak, MP pilih Sabah sebab dia punya budaya agak berlainan dengan semenanjung. Kalau ke kundasan cuacanya yang dingin... sangat best. Kalau ke pasar filipine riuh dengan orangnya dan ikan segar yang murah. Boleh tengok budaya dia yang takde kat semenanjung, ramah... tak yah cakap la. Kalau ke kota belut best dengan makanannya., pokoknya banyak tempat best la... oh yea, kalau pergi sana jangan lupa singgah Hot Spring kat Kundasan. Dapat pulak buat trip gan family daki gunung... lagi syok.

Banyak lagi tempat best kat sana tau...  Lagi satu tempat menarik MP nak share ialah Tasik Kenyir, Terengganu. Dekat dengan MP sebenarnya tapi banyak benda boleh buat untuk aktiviti riadah dan sekaligus melapangkan minda dengan pemandangan yang menghijau gitu, kalau minat mancing ada tempat dia.... leh  gi gua bewah serta kalau nak rest tu memang berbaloi la... Ok sampai sini dulu yea, papai. 

Sekian .

Tag

1 ulasan:

Unknown berkata...

hi..pemenang akan diumumkan esok pada jam 1200 tengahari..Jgn lupa cek yer!

Terima kasih sudi join GA!^^

PERBEZAAN WARNA BUAH DAN KHASIAT NYA #Part 1 : Buah Naga @ Dragon Fruit

 Assallamualaikum dan jumpa kembali sahabat MP. Yep... MP kembali di tahun 2021 dan bila mana anda membaca "posting" ni bermakna a...