Powered By Blogger

3/14/2014

MP is PA


Assalamualaikum dan salam 1 malaysia semua. Alhamdulllah setelah beberapa ketika tak coretkan wadah di Dunia Pena, syukur akhirnya tertulis jugak artikal baru hari ni. Ini adalah sebahagian daripada kerja MP sekarang, sebagai seorang PA di sebuah syarikat agensi Frudential BSN Takaful yang bercawangan di bandaraya di kl so agak sibuk sedikit dengan tugas harian.

Sesetengah pihak mengatakan kerja sebagai PA atau personal assistant ni takde la penat sangat, yeppp xde penat sangat tapi bila ada kes memang tak menang tangan dan MP sebagai PA yang kerjanya handle semua kerja bos merasai semua tu. Hurm.... xde masa goyang kaki tau. Tapi kalau free memang muka ni jea la yang duk mengadap PC sambil layan Youtube... hehhehe.

Alhamdullilah... rezeki allah menempatkan MP kat sini sebab di sini MP bukan saja melaksanakan tanggunjawab melayan kes yang dibawa oleh agent untuk submit and have incame tapi MP juga belajar tentang market sebagai mana seorang student universiti yang ambil bidang bisness. That why, syukur sangat pada allah meskipun MP masdih baru dalam bidang ni tapi ilmu yang di berikan sangat bermakna dan sangat bernilai buat MP.

Buat masa sekarang sampai sini dulu MP bicarakan tentang kerjaya MP sebagai PA agensi Prudential BSN Takaful ok. Insyaallah, di lain fari dan lain catatan MP akan bualkan tentang kebaikan dan kepentingan produk insurans ni ok... Banyak manfaat untuk masa depan dan kesihatan.... 

So waiting for next articel Ok. Assalamualaikum.... 

Sekian, wassalam.

1 ulasan:

Farah Waheda Wahid berkata...

kerja sebagai PA penat juga, sebab kena jaga serba serbi keperluan boss dan meet to boss expectation...

PERBEZAAN WARNA BUAH DAN KHASIAT NYA #Part 1 : Buah Naga @ Dragon Fruit

 Assallamualaikum dan jumpa kembali sahabat MP. Yep... MP kembali di tahun 2021 dan bila mana anda membaca "posting" ni bermakna a...